Методична скарбничка

Інтерактивні матеріали

клаптярка Кремінь.pdf

Інтерактивні застосунки до підручників                         із зарубіжної літератури та інтегрованого курсу літератури авторського колективу під керівництвом проф. Ольги Ніколенко 

(матеріали підготувала Олена Гвоздікова, заступник директора Нікопольської гімназії № 7 Нікопольської міської ради Дніпропетропетровської області, учитель зарубіжної літератури, учитель-методист, автор підручників і посібників для ЗЗСО, керівник фейсбук-спільноти "Лінгвістичні смаколики")

Олена Гвоздікова_Інтерактивні застосунки.pdf
Закладки 7 клас НУШ.pdf

"Пророк із Божого покликання"

Пророк з Божого покликання_1.mp4
Ціннісно-етична парадигма.pdf

У першій частині практико-орієнтованої монографії автором розкрито теоретико-методологічну візію реалізації ціннісно-етичної стратегії в системі літературної освіти школярів Нової української школи. Подано розуміння вивчення художніх творів через ціннісне ставлення. Вибудувано набір понять і термінів до реалізації аксіологічної стратегії в системі літературної освіти учнів-читачів, їх змістове наповнення. Розроблено низку логіко-семіотичних моделей та орієнтовних програм дій суб’єктів літературної освіти щодо реалізації ціннісно-етичних норм під час літературного заняття, ціннісного ставлення читачів до художнього твору. Зібрано й узагальнено конструкти/концепти/норми, що є предметом вивчення вчених і науковців України. Запропоновано список використаних джерел та авторських праць із проблеми реалізації аксіологічної стратегії в системі літературної освіти школярів.Монографія стане в нагоді науковцям, ученим, методистам, практикам під час реалізації ідей Нової української школи та модельних програм компонента освітньої галузі «Література».

Планувальна діяльність суб’єктів літературної освіти Нової української школи: особливості конструювання співпраці

У першій частині автором розкрито особливості конструювання програмно-тематичного комплексу вивчення курсу літератури. Методичне підґрунтя представлено з урахуванням вимог Державного стандарту базової середньої освіти та низки модельних програм освітньої галузі/компонента «Література». Друга частина – колективна праця з учителями-філологами – власне Програмно-тематичний комплекс у моделях. Частина-2 розрахована на 1-ше півріччя. Авторський колектив планує підготувати й на 2-ге півріччя. Запропоновані матеріали допоможуть практикам вибудувати співпрацю з учнями-читачами, озброїтися методичними основами конструювання планувальної діяльності в системі літературної освіти. Напрацьованим можуть скористатися науковці, методисти, студенти.

У другій частині автором розкрито особливості конструювання програмно-тематичного комплексу вивчення курсу української літератури. Методичне підґрунтя представлено з урахуванням вимог Державного стандарту базової середньої освіти та низки модельних програм освітньої галузі/компонента «Література» (модельна програма за ред. Таміли Яценко). Друга частина – колективна праця з учителями-філологами – власне Програмно-тематичний комплекс у моделях. Частина-2 розрахована на 1-ше півріччя. Авторський колектив планує підготувати й на 2-ге півріччя. Запропоновані матеріали допоможуть практикам вибудувати співпрацю з учнями-читачами, озброїтися методичними основами конструювання планувальної діяльності в системі літературної освіти. Напрацьованим можуть скористатися науковці, методисти, студенти.

У третій частині розкрито особливості конструювання програмно-тематичного комплексу вивчення курсу зарубіжної літератури. Методичне підґрунтя представлено з урахуванням вимог Державного стандарту базової середньої освіти та низки модельних програм освітньої галузі/компонента «Література» (модельна програма за ред. Ольги Ніколенко). Друга частина – колективна праця з учителями-філологами – власне Програмно-тематичний комплекс у моделях. Частина-2 розрахована на 1-ше півріччя. Авторський колектив планує підготувати й на 2-ге півріччя. Запропоновані матеріали допоможуть практикам вибудувати співпрацю з учнями-читачами, озброїтися методичними основами конструювання планувальної діяльності в системі літературної освіти. Напрацьованим можуть скористатися науковці, методисти, студенти.

Корисні покликання